2014. október 27., hétfő

Kolbász szalonnába göngyölve

Ez megint egy "nemisrecept". Inkább csak egy hasznos információ. Nekem újdonság volt, hátha másnak is az. A felvágottak, szalámik ára már úgy elszállt, hogy a kg-os ár helyett, a 10 dkg-t írják ki. Gondolom, ez is egyfajta marketingpolitika. Inkább nem fűzök hozzá megjegyzést.



Otthon ettem ilyet anyumnál, amúgy a fenyős multiban a húspultnál lehet megtalálni. 999 Ft/kg-ról leáraztak félárra, de talán rendes áron is megéri. Nekünk (2 főre) 2 reggelire és egy vacsorára volt elég a lenti mennyiség. Partifalatoknak is tökéletes egy salátával.
Ez a szalonnába csavart kolbászhús. Piros fehér zsineggel van átkötve.
40 dkg-t vettem kipróbálásra. Otthon sóban és színes borsban meghempergettem, és sütőzacskóban megsütöttem. Keletkezik húszsír is, ami plusz élvezet. Este sült, másnap reggel levágtam a zsineget, és vékonyan felszeltem. Finom, tudom mit tartalmaz (ellentétben pl. a párizsival), nem a megszokott, átlagos, és még jó az ár-érték aránya is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése