2014. október 11., szombat

Kiskanál - porridge gyümölccsel

"Az anyaság szárnyakat ad!"
N.D. Redbull után szabadon :)

Amikor először készítettem Neki, nem sok reményt fűztem hozzá. Aztán ette becsülettel. Az a tévképzetem támadt, hogy előző életében angliában élt, és még halványan megvannak az ízélmények. :)
Ez a zabpehelykása állagra olyan, mint a puding, íze nem sok, ezért is kell mellé valamilyen gyümölcs.
Nálunk ha van zöldalma, ez a savanykásabb, az nagyon megdobja.

Hozzávalók: 
2 dl forrásban lévő víz
2-3 evőkanál apró szemű zabpehely
1/2 zöldalma hámozva, magozva, kis kockákra vágva

Egy kislábosban felteszem a vizet forrni, amikor gyöngyözik beleszórom a zabpelyhet, és kicsit főzöm. Kb. addig, míg olyan "nyákos" lesz. Ekkor a gyümölccsel együtt turmixolom, és még melegen megetetem a Kisbabámmal. Ezt már 6 hónapos kortól lehet adni, mi nemrég kezdtük el, kiváltandó az uzsonnát.
Én nem teszek bele cukrot, sem fahéjat, de felnőtteknek simán el tudom képzelni mazsolával, dióval és persze tejjel készítve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése