2013. március 3., vasárnap

cseresznyés túróhab

"Ne feledd kedves Ember, hogy négy elemből épülsz fel: Igazság, Energia, Erő és Lélek.
Tiszta Igazság, nyomtatott Energia."

Alexandru Pargau



A héten túrós-csúszát készítettem, és kicsit több túrót vettem, a maradékból készült ez az egyszerű pohárkrém.

Hozzávalók: 
100g fehércsoki
200ml habtejszín
kb. 150-200g tehéntúró
pici cukor
A rétegezéshez cseresznye lekvár, darabos.

A fehércsokit gőz felett felolvasztottam, a habtejszínt pici cukorral felvertem, a túrót villával áttörtem. A túróhoz először a fehércsokit kevertem, majd óvatosan elkevertem a tejszínnel, amiből egy evőkanálnyit félretettem a tetejére.
A poharakba elsőnek tettem egy kevés cseresznyelekvárt (házi: zselés a leve és darabos) majd egy réteg a túróhabból, újra lekvár és végül a maradék túróhab. Tetejére elosztottam a tejszínhabot. 4 pohárnyi jön ki belőle. Mivel a lekvár nagyon édes, a túrót külön nem édesítettem, elég ami a tejszínben és a fehércsokiban van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése