2012. november 5., hétfő

Tonhalkrém 1. randira vagy a sokadikra :)

"Tudom, nincsen véletlen, hogy megvan írva a sorsunk
Szóval Te és én a jó időben, a legjobb helyen voltunk..."

Road: Nem elég

Vasalás közben hallgatom Pál Feri atya előadásait: ebben a rohanó világban én is kifejlesztettem a magam kis "two in one"-ját. :) Pikk-pakk elfogy a vasalnivaló, és még jól is érzem magam közben. Pál Feri atya szórakoztató és tanulságos egyben, upsz: egy újabb kettő az egyben.
Szóval éppen azt ecsetelte, hogy ha esetleg hosszabb házasság után a férj már nem látja annyira szépnek a feleségét, akkor tréningezzen. Vegyen magához 10 nagyon csúnya nő képét (kérdem én van ilyen?!?) és tegye mellé a feleségéét. Egyből szépnek látja majd az asszonykáját. :)))

Hát én azt mondom vegyük kezünkbe a sorsunk. Van egy recept, ami tuti befutó. Többször tesztelve!!! :)
Ha kedveskedni akarunk kedvesünknek, ha el akarjuk kápráztatni, ha elismerő szavakra vágyunk, egy fáradt nap után...bármikor...

Lépések:

1. pirítsuk aranybarnára a bagettet (bármilyen kenyérrel helyettesíthető)
2. kenjük rá a tonhalkrémet
3.Díszitsük paradicsomkarikával
4. még egy pötty tonhalkrém a középére. Csak úgy! :) (elhagyható)



Készüljünk fel a repetára, és legyen rajtunk csipkés fehérnemű...

"Egymás mellett az ágyban, most ugyanarra gondolunk
Hogy Te és én megint jó időben a legjobb helyen vagyunk..."

................................................................................................................................

Hozzávalók a tonhalkrémhez:
1 doboz tonhalkonzerv (a felesleges olajat csöpögtessük le)
1 főtt tojás apróra vágva
1 savanyú uborka apróra vágva
tartármártás

Kevés majonéz (2 evőkanál), tejföl (1 evőkanál) és mustár (1 kiskanál) segítségével kikeverek egy tartárt, ízesitem sóval cukorral borssal. Az arányokat ki kell kisérletezni, ahogy a mamikák mondják: csak olyan gondolom-formán készítem. :) Nem kell sok, mert akkor nagyon folyik a krém. Ha mégis sikerül több tartárt összehozni, sebaj, tegyünk bele még egy halkonzervet, még egy tojást és még egy ubit. Elfogy biztosan. :)

3 megjegyzés:

  1. :))))))

    Na ilyen egy igazi NŐ! :)

    VálaszTörlés
  2. :)))
    Pont a tonhalas spagidról jutott eszembe, hogy már régen volt ilyen, és mindig elfogyott fotózás előtt, de most résen voltam. :)

    VálaszTörlés
  3. Én megcsináltam Duende tonhalas tésztáját a minap.Egyszerű,fenséges,mégsem jutott eszembe magamtól.
    Szoktam tonhalkrémet is olykor,de tojás és uborka nélkül.Mert magamtól ez sem jutott eszembe.Úgy egyszerűen is finom,akkor milyen lehet így:))Mostantól szerintem még gyakrabban eszünk tonhalkrémet:))

    VálaszTörlés