2012. november 28., szerda

Karácsonyi képeslapok

Nem tudom a mai netes világban, van-e még valaki, aki küld hagyományos képeslapot.
Én szeretek kapni, ezért küldök is. Van kisgyermekes család, ahol a pici igényli, van nagymama, aki nem netezik, és különben is csuda jó dolog, ha a postaládában nem csak csekket talál az ember. 
Idén saját készítésű képeslappal készülök, ezért ha valaki olyan olvasná ezt a bejegyzést, akinek szoktam küldeni, ő NE olvassa tovább... :)

Most, hogy a rokonok és barátok kimentek megmutatom mi készül. 
Dekorella oldalán találtam egy helyes karácsonyfa alakú szöveget, amit színes papírra nyomtattam, úgy hogy 1 db A4-es lapból 2 képeslap is kijön, az egyik oldalán a szöveg-képpel, másikon pedig majd a saját magam írt jókívánságokkal. Remélem elnyeri a tetszését azoknak is akik kapják majd. 
Ha megírom őket, még karácsonyi dekor-tapasszal díszítem. Még van időtök, ha szeretnétek saját készítésű jókívánságokat küldeni meg persze ha tetszett az ötlet.


1 megjegyzés:

  1. Én így karácsonykor szeretek az ismerőseimnek küldeni online „ajándékokat” is, úgymint képeslapokat különböző idézetekkel. Most találtam egy nagyon kedves ki alkalmazást, amivel egyedi üdvözletet lehet alkotni. Nagyon ötletesnek találom. :)
    https://apps.facebook.com/bb_leheletnyi_karacs/

    VálaszTörlés