2012. november 26., hétfő

Adventi naptár férfiaknak...

...avagy gasztroajándék a javából! :)  

Kedves nőtársaim, becsüljük meg párunkat, hiszen a férfi életünk fele, ők a támaszunk, lelki társunk, erőt, biztonságot nyújtanak, nélkülük nem lenne ilyen színes ez a világ.

Ez egy abszolút rendhagyó bejegyzés, hiszen aki kicsit is ismer, tudja, hogy alkoholt szőkőévben egyszer ha iszom, ha meg unszolnak, ellenállok, mint egy makacs öszvér. :)))

Mégis, amikor rábukkantam Kifli és Levendula oldalán a Mézeskalács likőrre, rögtön tudtam, ha eljön az ideje kipróbálom. Szép lassan megvásároltam a hozzávalókat, majd az utolsó pillanatban kissé módosult a történet. :)

Hozzávalók:

30 dkg nutella    
4 dl kávétejszín (pl. üveges Maresi)        
1,5 dl vodka (nálam Xenia natúr vodka)       
2 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék

A nutellát gőz felett megolvasztom, míg folyékony nem lett. Hozzákevertem a többi alkotóelemet, és kézi habverővel simára kevertem. Kóstolom! Mmmmm.... és üvegbe töltöm.

Na és itt jön a csavar! Említettem a napokban, hogy megismerkedtem egy új technikával, ill. nem is technika, hanem egy anyag: rizspapír, mely ragad, és színes, és vicces, és inspirál sok mindenre!
Ez a dekor tapasz. Bővebben olvashattok róla: itt

Az üveget - mielőtt beletöltöttem a karácsonyi nedűt - kidekoráltam. Ezüst dekortapaszt ragasztottam függőlegesen az üveg teljes hosszában. Majd alkoholista-filccel :) egytől huszonnégyig felírtam a számokat. Kis rovátkákat is rajzoltam a számok mellé. A kupakot bevontam kék színű karácsonyi dekor tapasszal. Ebbe öntöttem bele a mézeskalács likőrt, ezzel egy adventi naptárat hoztam létre! :))) Milyen lett?


2 megjegyzés:

  1. Fenomenális:)))
    Ahogy látom az ünnep felé közeledve egyre több itóka jut egy napra az üveg formájának köszönhetően.Szóval férfitársainknak is érdemes várni a karácsony közeledtét:))Bár ezt az italt én inkább megtartanám magamnak.
    De a férfikalendárium nagyon jó,részemről is megvalósításra kerülő ötlet:)

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik, azért tettem fel ilyen korán, ha valaki kedvet kap még legyen ideje megcsinálni. :)

    VálaszTörlés