2012. november 4., vasárnap

Fűszerolaj

"Most már elfogyott a szó, nincs már semmi kimondható,
érzem itt van a pillanat, s eldobom az álmokat...
...Test a lélek nélkül szánalom, nincs más csak a fájdalom, belülről láthatom..."

Remorse: Amikor vége



Nagyon egyszerű: zellerlevelet és fokhagyma gerezdeket tettem egy üvegcsébe és szűz olívaolajjal felöntöttem. Az így fűszerezett olajat salátára, a fokhagymát cigánypecsenyére tervezem, már ha sikerül kicsalogatni az üvegből, a zellerrel pedig rizst fogok ízesíteni. Már nagyon várom.

3 megjegyzés:

  1. én is mindig készítek fokhagymás olajat, annyira egyszerű használni, és olyan finoman fokhagymás csak, még salátákra is kitűnő! :) Jó hogy láttam most, mert épp kéne csinálnom. És épp vettem a piacon 3 nagy fej fokhagymát. :)
    Csak asszem én most egy piros csilit teszek még mellé az üvegbe. Csilit csilivel... :))

    VálaszTörlés
  2. Oh Duende, képzeld ma wamp-on kóstoltam csilis csokis sütit, és emlegettelek a csilis-lekváros pultnál, remélem nem csuklottál... :) Mondtam az árusnak, hogy te végig kóstolnád az összeset :)

    VálaszTörlés
  3. :) Ahhh, biztosan!!! :) (Kétszer is... :)) )

    VálaszTörlés