2011. március 6., vasárnap

Rácsos-húsos pite

"Sokkal jobban szeretném a reggeleket ha később kezdődnének"-Garfield

Ha hétvége van, kerek a világ. Így lett kerek a mai ebéd is.


Az omlós tészta alapja: 30 dkg liszt, 20 dkg vaj, 6-8 evőkanál víz, csipetnyi só.
Miután összegyúrtam, hideg helyen pihentettem amíg elkészült a töltelék.
Kevés olajon üvegesre pirítottam 3 kisebb hagymát, egy fél csirkemellet felkockáztam és fehéredésig fedő alatt pároltam, ekkor egy kis vizet eresztett, addig főztem, míg a víz elpárolgott, hozzáöntöttem még egy kis vizet, fűszereztem sóval, borsikafűvel, pirospaprikával, majd fagyasztott mexikói zöldségkeverékkel és egy kis maradék zöldbabbal készre pároltam.
A tészta kétharmadát kinyújtottam, a tortaformát egy kevés olajjal kikentem és a tésztát belenyomogattam. Belekerült a töltelék, majd a maradék tésztát kinyújtva és csíkokra vágva, rácsokat képezve befedtem a tortát. Tojásfehérjével megkentem és kb.1 órát sütöttem. A maradék tésztából zöldséges batyukat képeztem, ez lett az előétel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése