2011. december 21., szerda

Karácsony fánk

Ez most nem egy fánk recept :)))
Inkább extrém hobbi.
Az úgy volt, hogy kölcsönkértem egy ragasztópisztolyt...még soha nem használtam ilyet
Az úgy volt, hogy egyszer csak sötét lett a lakásban...
Az úgy volt, hogy az adventi gyertyák: az ideiek, a tavalyi félig leégettek, és az összes illatgyertya egyszerre égett a lakásban...
Az úgy volt, hogy némi olvadó biztosíték csere után, elkészült a nagy mű:

A színek élőben sokkal szebbek, például a szalvéta piros, amin áll a fa. Igazi zöld a fenyő, és a gyöngyök se ilyen fakóak, sajna csak este tudtam fotózni, így teljesen más.

Hozzávalók:




1db  hungarocell kúp 20cm
1 csomag zöld zsenília drót (és még 2-3 szál)
színes fagyöngyök
1 db ragasztópisztoly (ne a trükkösebb fajtából...)

Nekem nem volt elég a zöld drót, ezért még gyorsan barna és fekete színnel barkácsoltam törzset is neki. :)
Természetesen vettem egy másik ragasztópisztolyt és azt adtam vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése