2020. április 13., hétfő

Csokoládé hab


Hozzávalók:
20 dkg étcsokoládé
200 ml habtejszín (250 ml-t írt az eredeti recept, de nem akartam megbontani még egy doboozzal)
3 tojás
4 dkg porcukor
2 evőkanál forró víz

Recept a Rupáner konyhából származik. 
a képen látható 4 adag jön ki belőle. 


A csokit megolvasztottam, félretettem, hogy langyosra hűljön, közben jól átkevertem, hogy sima legyen. A habtejszínt felvertem. A tojásokat szétválasztottam, a sárgájához adtam a cukrot, és miközben habosra vertem, adagoltam hozzá a forró vizet, így sterilizáltam a tojást, és elég ügyes voltam, mert nem lett belőle rántotta. :) A fehérjét is felvertem, majd a csokihoz adtam a tejszínhabot, átkevertem, majd a tojássárgáját, és a végén már csak nagy mozdulatokkal kell a tojáshabot belekeverni, hogy ne törjön össze. Tálkákba adagoltam, 3 órát hűtöttem, csillapítottam a folyton éhes családot, dekoráltam, majd elolvadtam a számban a habos csokoládé ízével. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése