2013. szeptember 5., csütörtök

"Clapp Kedveltje" leves

"Ismeretlen úton járok, 
Társaim már nincsenek.
Lábaim nyomát szél takarja, 
Elszórtam mind a kincseket.

Amit kaptam, mind itt hagytam, 
Vigyázzon rám az Ég!"
Dinamit: Mire jó



Clapp kedveltje egy körtefajta, ami anyum kertjében terem, és szedtünk, kaptunk, hoztunk bőséggel.
Ez egy "minimál" leves, már ha rendelkezünk otthon körtével, egy nagy doboz natúr joghurttal és némi körtelével.
Most jön a nem is recept, csak egy kis ujj-gyakorlat:
A körtét hámozzuk meg (5-6 nagyobb darabot)

közjáték:
Miközben e sorokat írom, megkérdeztem kedvesemtől:
-A körtét milyen mértékegységben használjuk? (gondoltam én: darab, szem, gyümölcs, bármi)
Mire ő nagy gyorsan rávágja
-Villany.
:)))) itt gurulok a nevetéstől....

Szóval, szedjük ki a magházát, öntsük le natúr joghurttal, és kb. 3-4 dl körtelével (nekem Sió Vilmoskörte volt itthon) kis kanálnyi barna cukrot is tehetünk mellé. Turmixoljuk, hűtsük ki, majd fahéjjal megszórva tálaljuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése