2013. február 17., vasárnap

Sajtos husi


Vendégségben ettünk ilyen finomságot, s azonnal elkértem a receptjét. Mivel fejben rögzítettem, ezért lehet, hogy némileg eltér az eredetitől, mindenesetre laktató, és finom ráadásul csinosan is mutat a tányéron. :)

Ha nyáron készítjük egy paradicsomsalátával mennyei lehet.
Én most sertés combot használtam hozzá (60 dkg), de csirke-vagy pulykamellel, vagy kisebb érme jellegű húsokkal is megfelelő.
A húst szeleteltem, kiklopfoltam, és pici olajon fehéredésig sütöttem. Majd leraktam egy cserépedény aljára, sóztam és a következő mázzal öntöttem nyakon:
4 evőkanál tejföl, 
3 evőkanál liszt
2 tojás
15 dkg sajt (lehet két fajtát, én mozzarellát és trappistát választottam)
kisütött baconkockák
egy csokor petrezselyem apróra vágva
Az egészet elkevertem, majd a húsra öntve megsütöttem. S a legvégén jól megettem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése