2012. december 9., vasárnap

Adventi koszorúm 2012

"Krisztus mondja: Éheztem: nemcsak kenyérre, hanem arra a nyugalomra is, amely a tiszta szívből sugárzik. Szomjaztam: nemcsak vízre, hanem arra a békére is, amely kioltja a háború iránti szenvedélyt. Meztelen voltam: nemcsak ruhára vágytam, hanem arra a csodálatos méltóságra is, amely minden férfi és a nő sajátja. Hajléktalan voltam: nemcsak téglából épített menedék hiányzott,  hanem egy szív is, amely megértene, megbocsátana és szeretne."

Teréz anya

Idén nagyon egyszerűre vettem a figurát. :)
A szalmakoszorú alap zsákvászon szalaggal van áttekerve. Idén egymás mellett sorakoznak az illatgyertyák, egyik oldalt mézeskalács csillag egy átlátszó tasakban, natúr rafiával és piros cérnával átkötve, másik oldalon pedig natúr színű termések. A fő dísz zöld-piros színekben, hogy feldobja a semleges jelleget.



További áldott készülődést kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése