2012. április 22., vasárnap

Ajándék özön

Húú, hát hol is kezdjem, elég húzós hetem volt. Aztán csak eljött az a fránya péntek. Ha akkor olvastam volna horosz-pókot bizonyára szerencsés napot ír. Reggel megjött a csomagom, amit rendeltem Andió-tól. Volt benne névnapi ajándék: egy gyönyrű üveg-tégelyben grépfruit-os sheavaj. :)
Aztán még ajándékok, mivel első vásárlóként járt egy csomagocska, tele jobbnál jobb dolgokkal.
Most már  tudatos és természetes takarítás lesz. Tudatában leszek, hogy természetesen most is, még mindig és állandóan takarítok. :) Majd leírom a mosószódás, bórax-os és egyéb tapasztalataimat. Ecetet és szódabikarbónát már rég használok. Aztán megjött az egyik kolléganőm, és kaptam tőle egy ruhát. :) És még nem volt vége. Bejött egy volt kolléganőm, aki Indiában járt és hozott nekem egy karkötőt. :) Boldog voltam. Aztán eljött a szombat. Barátnőm családjával kimentünk a könyvfeszt-re, ahol kaptam ajándékba egy könyvet. :) A meghívott svéd írónő még dedikálta is. :) Aztán az egyik vásárláshoz kaptam egy mágneses könyvjelzőt és egy ladbává hajtható naptárt. :) Hát így!


2 megjegyzés:

  1. Nahát jó kis nap....
    Én is tudatos és természetes takarító vagyok.
    Legyen jó kis heted!

    VálaszTörlés
  2. köszi, a hét jól kezdődött, bementem és találtam a helyemen 2 monitort, főnököm lepett meg a másikkal, hogy a sok táblázatot szép nagyban láthassam :)

    VálaszTörlés