2012. január 15., vasárnap

Holstein szelet, ahogy én szeretem


Ti milyen lakásban / házban laktok? Van valami különös ismertetőjele? Én laktam olyan helyen, ahol rosszindulatú kilincsek voltak, ennek eredményeképpen állandóan útban voltak: nekimentem, belegabalyodtam és tele lettem kék-zöld-lila foltokkal. Itt suicid hajlamú zoknik laknak. Pár használat után lyukat enged / ereszt / növeszt, de én még életmentő műtétként befoltozom a lyukat, meghosszabítva ezzel földi pályafutásukat.
Tehát ma zokni stoppolás project volt soron, és a "semmit nem dobunk el" elvén, a múlt hétvégén soknak tartott karajszelet, landolt a mélyhűtiben egy hetes hibernálásra, hogy most újult erővel váljon holstein szeletté.
Először gyermekként egy étteremben ettem ilyet,  akkor párolt borsót is adtak mellé, így nekem már anélkül nem is jöhet szóba. Kedvesem nincs oda a sült krumpliért, ezért krumplipürével készült. Nagyon laktató, ízletes, mégis végtelenül egyszerű étek.

Hozzávalók:
4 szelet sertéskaraj vékonyra szelve
kevés liszt
4 tojás


A karajt kiklopfolom és lisztbe forgatom, majd olajon hirtelen sütöm, úgy hogy kérge legyen, majd fedő alatt kevés vízzel puhára párolom. A tojásokat külön kellene elkészíteni, de én nem vagyok az a mosogató-bajnok, ezért a hús mellett ők is szépen elfértek. A köretekkel tálra rendezem, majd jóízűen befalatozom.

"Paradiso, paradiso" - Fülöp atya miután megtapasztalta milyen nem lyukas harisnyát viselni (Legyetek jók, ha tudtok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése