2018. december 19., szerda

Jéghercegnő tortatál

Vasárnap Biankánál jártam egy workshopon. Évek óta figyelemmel kísértem munkásságát, de a Picik miatt nem volt lehetőségem előbb eljutni hozzá. Most a Jézuska meglepett egy alkotós, festegetős nappal. :) Bianka gyümölcsös- és tortatál festő mini-tanfolyamot hirdetett (Bluer Design), többféle technikát is ki lehetett próbálni nála. Kedves, segítőkész, bájos személyiségével egészen elbűvölt. :)

Elsőként pár képet hoztam a műhelyéről: 


Ilyen környezetben szárnyal a munkakedv. :)

Innét indultam: 


Majdnem ide jutottam: 


Nem álltam ám itt meg. Egyedileg kikevert jégkék festés után, egy leheletnyi türkíz antikolás következett, majd transzferálás.





A jégkék egy olyan árnyalat, amit nehéz fényképen hűen visszaadni, hiszen néha szürkés, majd fényviszonytól függően fehérkés, majd egyszercsak fogja magát és kiadja az igazi jeges - kékes árnyalatát, szeszélyes, mint egy hercegnő. Imádom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése