2018. december 9., vasárnap

Gesztenyés Trüffel Torta


A hétvégén vendégeim voltak, nekik készült ez a gesztenyés finomság. Sütés nélküli, gyors, tömény gesztenyés íz. A receptet Itt találtam.

Hozzávalók: 
50 dkg gesztenyemassza (nálam házi)
10 dkg porcukor (kevesebbet tettem kb. 5 dkg)
2 csg van. cukor
10 dkg étcsokoládé ( az eredeti recept többet írt, de én nem bontottam ki még egy táblát ezért 12,5 dkg)
10 dkg vaj
0,5 dl tej
2-3 evőkanál  rum

A gesztenyét villával összetörtem, és a cukrokkal, rummal összeforgattam a robotgépem segítségével.
A csokit a csepp tejjel vízfürdőben felolvasztottam. (két lábos, alsóban kevés víz, felsőben a csoki+tej) Mikor a csoki elolvadt hozzákevertem a vajat, és simára kevertem. Ezt a csokit rácsorgattam a cukrozott gesztenyére, majd simára kevertem a keverő-kavaró masinámmal. :)


Háttérben látszik a folpackkal kibélelt szívforma, amibe belekanalaztam, és egyenletesen elsimítottam.
Egy éjszaka dermedt hideg helyen, majd csokival bevontam (itt lelte hősi halálát 2 tejbevonó Mikulás, és itt mondanám el: A bevonós Mikulás mondjon le!), majd hópihékkel szórtam meg.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése