2015. február 1., vasárnap

Kolbászpépes sajt tekercs

A tegnapi szülinapi buli előételeként debütált ez a finomság.
A termelői piacon megbeszéltem a hentessel, hogy hoz nekem füstölt kolbászhúst kétszer darálva. Így pép lett, és még egy kevés vajjal tökéletesen kenhető állagú.

Hozzávalók, minden kb. (nem mértem): 
30 dkg  füstölt kolbászpép
5 dkg olvadt vaj
30-40 dkg edami sajt

A sajtot a V-reszelőn nagyjából egyforma vastagságú szeletekre vágtam. Sütőpapíros tepsire rakosgattam, hogy a széleinél kissé fedjék egymást. Kb. 6-8 percre betettem a sütőbe, hogy eggyé olvadjon. Pár percet hagytam hűlni, és rákentem a vajjal elkevert kolbászpépet. majd a sütőpapír segítségével óvatosan és szorosan próbáltam feltekerni. Hűvös helyen kihűtöttem. Ferdén szelve, olívabogyóval tálaltam.


A sok cukiság közül az egyik: 
<3

Ha marad a kolbászpépből, kenyérre kenve tökéletes reggeli vagy vacsora válik belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése