2015. február 26., csütörtök

Klasszikusok - Spenót



Ezzel a klasszikussal indítanék, szerintem vicces. :)))

Én gyerekként nem szerettem, most felnőttként megeszem.

Hozzávalók: 
spenót (nálam mélyhűtött egy doboznyi)
1/2 l tej
2 evőkanál kukoricakeményítő 
3 gerezd fokhagyma
kifli, vagy zsemle, vagy kenyér, lényeg hogy szikkadt legyen
só,

A spenót tömböt feltettem egy lábosban, miközben melegedett a lábos felolvadt a spenót. Nyomtam bele 3 gerezd fokhagymát, felöntöttem egy kevés vízzel, majd tejbe áztattam maradék kiflit és kenyeret. Amikor már összeforrt a zöldség, megsóztam és a tejbe áztatott kenyérfélével felöntöttem. Egy kevés tejet kikevertem még a kukoricakeményítővel és ezt is a főzelékhez öntöttem. Botmixerrel egyneműsítettem. Kóstoltam, kell-e még bele só. Majd jól összerottyantottam. Kb. fél óra és kész. Tükörtojással, főtt krumplival és kenyérrel tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése