2020. március 28., szombat

Tonhalas bulgursaláta

Minden konyhának megvan a maga szakácsa.

Januárban hallottam először erről a vírusról (korona-járvány), van egy fényképem, ahol elindulunk a lányokkal február közepén a városba, és rájuk adtam a maszkot, akkor még nagyon ferdén néztek ránk. Amikor kérdeztem a kollégáim véleményét februárban, azt mondták:
-Ó, Kína messze van, felesleges aggódni.
Akkor már a párom elkezdett minden bevásárlásnál eggyel több dolgot beletenni a kosarába.
Március elejére összeállt a készlet. Persze nem egy minden vihart kiálló, hiszen 50nm-en felhalmozni egy vicc. :)
Mindenki mást preferál, mindenki mást főz, de ha van otthon pár konzerv (már miért ne lenne, ugye), ezeket alapból is tartom itthon, akkor akár ki is lehet próbálni, érdemes, egészséges, húsmentes, és nem utolsósorban finom.

Mától 04.11-ig, csak a legszükségesebb feladatok miatt lehet elhagyni otthonunkat. Úgymint munka, bevásárlás, gyógyszerek beszerzése, esetleg belefér egy séta, kizárólag a szűk családdal.

Hozzávalók:
1 bögre bulgur
1,5 bögre víz
1 lilahagyma
2 tonhal konzerv
1 kukoricakonzerv
1 fél evőkanál lenmag
kis snidling
kis kapor (szárított)
3 főtt tojás
só, bors

Külön megfőztem a tojásokat,megpucoltam, és tojásvágóval felszeleteltem.
A lilahagymát kevés olajon megdinszteltem, erre jött a hal, a kukorica, a zöld fűszerek, só, bors, ráöntöttem a bulgurt, a vizet, és kb. 10 percig főztem, amikor kész lett, dobtam rá a lenmagot és a főtt tojásokat.
Kép most nincs, vigyázzatok magatokra!Kitartás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése