2018. február 21., szerda

A negyedik

"Ember tervez, Isten végez." Tartja a mondás. Már jó előre elkezdtem készülni erre a születésnapra is, de ezekkel az új bacikkal, vírusokkal nem számoltam. Kétszer kaptam el a lányomtól az éppen aktuálisan oviból hazahozott szutykot, és úgy levert a lábamról, hogy csak na.
Így a január végi szülinap több részletben lett megtartva. A napján vittünk be az oviba egy tortát, és ebéd után, mikor hazajött, várta még egy, amit én sütöttem neki. Akkor megkapta tőlünk az ajándékot is, és szűk családi körben ünnepeltünk. Majd elmentünk a nagymamához, hogy újra lecsapjon valami nyavalya, és ott lábadoztunk egy hetet, minek utána tartottunk egy "botcsinálta" bulit, mert a lufik unokahúgomnál maradtak, aki megutaztatta őket több száz km-t oda-vissza, a fél dekorációt meg én felejtettem otthon nagy igyekezetemben.
No de, jöjjenek a képek. Mostanában Maja, a méhecske a kedvenc (az egyik), ezért ez lett a tematika.

Ez a felirat köszöntötte az ajtón belépőket, egy kis angol szóvicc, kösz, hogy itt vagy :)


lehetett a gyerekeknek méhecskének öltözni, legalábbis csápokat növeszteni...


Aztán a sárga-fekete csíkos előétel, egy kis olívabogyó-sajt kombó madársaláta ágyon: 


nyammm...azaz, ahogy a nagy lányom (az ünnepelt) mondja: 
-Én vagyok Hamm-hamm, Iza meg a Nyamm-nyamm! :D


A girland teljes valóságában: 


 újabb szóviccek, mert mért ne...



A poharak is kaptak szoknyát: 


Uzsonnára jöttek a vendégek, és mi mást szolgáltunk volna fel harapnivalónak, mint egy krokodilt :)
Azt gondolnátok, mi köze a krokinak a méhecskéhez? Meg tudom magyarázni! :)Van egy dal, amit szeret - kroki roki- amiben a krokodil éppen 4 éves szülinapi bulit tart a Nílus partján. 


Az egyik torta - somlói galuska - 


A másik torta - répatorta - 


Kapott még egy Maja a méhecskés fogkefét is, de arról nem készült fotó. :)
Isten éltessen sokáig elsőszülöttem!

Az előzőek:
 3
1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése