2015. április 12., vasárnap

Okosodó totyogó

Az én kis Mandulám abba a korba ért, amikor már a finom-motoros készségeit lehet fejleszteni.

Két saját készítésű játékot gyártottam.

Az első egy szalaghúzogatós játék, ami egyenlőre nem aratott nagy sikert... :) Bízom benne, hogy később, elül vele, és felfedezi az érdekességeit, amíg anya főz, vagy vasal.

Egy forró csokis doboz volt a kiinduló pont: 



Apa kilyukasztotta pár helyen, anya pedig bevonta csajos csomagolópapírral.


Persze fotózás után még igazgattam a papíron, ne legyen ilyen hullámos. 

Aztán ismét lyukasztás, majd a különböző anyagú, vastagságú, színű szalagok átfűzése, ééés indulhat a játék! 



Biztos nagy felfedezés lesz, hogy tűnik el a szalag egyik oldalon, amikor meghúzza a másikat... :)

A másik játék már bevetésen is volt. Ez egy kezdetleges persely, bele kell találni a lyukba, mégpedig úgy, hogy a tallérok beleessenek. Amikor egyet beledob, megtapsolja magát. :)



Egy táp-dobozra húztam egy kinőtt farmer szárát :), mivel fenn csak simán elvágtam az anyagot, és bomlani kezdett, körberagasztottam csipkével, csak a romantika kedvéért. A fedő tetejére a postaláda-nyílást apa vágta bele. A tallérok pedig bébiételes kupakok némi színes kartonnak díszítve.

Az ötleteket itt találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése