2015. március 3., kedd

Felhívás anyák részére!

Vettem még karácsony előtt egy tömb marcipánt, azzal a nemes szándékkal, hogy karácsonyi csillagokká léptetem elő őket némi egyéb alapanyag hozzáadásával és hőkezeléssel.
A karácsony kissé zaklatott lett tavaly, mivel anyum a "nagy H betűs intézmény" vendégszeretetét élvezte pár napig. Szerencsére a betegség-felhők elvonultak hamar, bár egy kisebb vihart okoztak a családtagok lelkivilágában.
Gondolván közeledik a húsvét, megnézem a szavatossági idejét ennek a csemegének, hátha csillagok helyett marcipán - nyuszivá minősülnek.
A lejárati dátum rendben volt. Csakhogy! Én balga, megnéztem az összetevőket is. Hát amit ott láttam, nem hittem a szememnek! :)))


Kedveseim, anya-társak, messzire kerüljétek el a marcipán-gyárakat, feldolgozó üzemeket, ne kerüljetek bele a marcipán masszába. Tudom, egy igazi cukrásznak ez nemes halál lenne, de azért talán mégsem... :D :D
További szép, mosolygós napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése