2014. április 8., kedd

A fül ritkán alszik ...és Zokni nyugdíjba megy

"Jött felém azzal a -fáradt vagyok állandóan dolgozom- arckifejezéssel. Pajkosan hátba veregetett és azt mondta: -Négy óra környékén küldj egy számot a magyar jégkorongcsapatnak.
-Miért? - kérdeztem kissé meglepődve.
-Mert bajnokok lettek.-mondja ő huncut mosollyal.
Akkor a Győzni fogunk! - vágtam rá egyből, majd rövid tűnődés után,
-Mi lenne ha interjú is lenne velük? - gondolkodtam hangosan.
-Jó ötlet, csináld!- vágta rá egyből a kollégám, és már láttam is az arcán a diadalt. Ezt akarta ő, csak éppen úgy vezetett rá, hogy én találjam ki magamtól. Hiába,vén ravasz róka ő, a zenében verhetetlen, de a sport nem az erőssége.
Ekkor neszezést hallottam. Majd egy kis nyögdécselést. A fülem éber, az agyam kapcsol.
Az ágyamban vagyok és ébredezek az álomból, ahol rádióban dolgoztam műsorvezetőként (sosem csináltam amúgy, és a vágyaim között sem szerepelt), a valóságban pedig a kicsi lányom jelez, itt az ideje az éjszakai cicizésnek."

Szeretem a csíkos zoknikat. Vidámságot hoznak a reggeli készülődésbe. Egy időben a rajzfilm figurás zokni volt a favorit, de azok gyorsan tönkremennek. A csíkosak bírják a strapát... egy ideig, mindenesetre tovább, mint Walt Disney-s társaik. Már csak két piros Snoopy-s van. :)
Az egyik csíkos zokninak kiszakadt mindkét sarka. Esély sem volt varrogatni, kidobni meg nem volt szívem. Igazi tavaszi színek. Hát levágtam a szárát, és a tolltartónak hasztnált befőttes üveg új ruhája lett. Nyugdíjas meló, sokat nem fizet, de büszkén áll a helyén.


2 megjegyzés:

  1. A füled garantáltan nem megy még egy jó ideig nyugdíjba:))))
    Nem tudtam olyan mélyen aludni,hogy ne hallottam volna mindig meg a másik szobából a mocorgást.Most már akkor van csak ez így,ha betegeskedik.
    Még mindig ámulok rajta milyen csodálatos a természet,és az ösztön.

    Klassz tolltartót van,én is imádom a zsíkos zoknikat.Sajnos én kidobáltam őket a tél végén,mert sorra lyukadtak ki.De amilyen tiszavirág-életűek mostanában a ruhaneműk, nemsokára lesz tolltartónak való:)))

    VálaszTörlés
  2. :) Szeretek újrahasznosítani. Jót tesz a zöld lelkemnek.

    VálaszTörlés