2013. április 22., hétfő

Medvehagyma szezon


Ismét itt a tavasz első zöldség hírnöke. Már készült belőle kiadós rántotta, krémleves: a tavalyelőttihez képest annyival változtattam, hogy sűrítőanyagként főztem bele burgonyát és főzőtejszínnel krémesítettem. Most pedig elkészült a pesto. 

Medvehagyma pesto:
2 marék dió kókuszolajon megpirítva apróra darálva
2-3 gerezd fokhagyma
4-5 marék medvehagyma olívaolajjal ledarálva
az egész kikeverve krémesre és gazdagítva olívaolajjal.

Lehet tökmagolajat is tenni bele, és pecorino / parmezán sajtot, nálam ez most kimaradt.
A tésztát kifőztem, egy kis maradék darált húst fehéredésig sütöttem, hozzáadtam a pestot, és 4 dl főzőtejszínt, majd jól összerotyantottam. :) A tésztával elkevertem és jóízűen bekebeleztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése