2012. október 28., vasárnap

Egy apró álom teljesült

Középiskolás koromban nyaraltunk törökországban és nagyon ízlett az ottani almatea. Arrafelé külön szertartása van, mind a tea és kávéfogyasztásnak, mind a vásárlásnak. Amikor betértünk egy üzletbe, egyből leültettek és megkínáltak vagy a híres török kávéval, vagy almateával. Azóta rajongok ezért az italért. Minden ismerősömet, aki utazik, kértem ha törökországban jár, hozzon nekem almateát. Még a gyros-osokat is ezzel fárasztottam. :) Hát ha hegy nem megy Mohamedhez, akkor Mohamed megy a hegyhez. Nálam ez fordítva működött. Senki nem hozott nekem teát, a tea jött el hozzám. :)
Szombaton a piacon jártam és megláttam egy keleti boltot. Nem is tudom miért tértem be, a lényeg, hogy árulják azt a bizonyos almatea port. Vettem is belőle. Egész hétvégén ezt iszom. Egész hétvégén ezt mesélem mindenkinek. Egész hétvégén boldog vagyok. :)))

5 megjegyzés:

  1. :)

    varázs van mindenütt... :)

    VálaszTörlés
  2. ...és tudod mi a legjobb, hogy most már tudod hová és miért térjél be, tehát boldogság marad:)

    VálaszTörlés
  3. Áruld el légyszí, hogy hol van ez az üzlet, ugyanis én is élek-halok a török almateáért, és úgy vennék:-))))
    Köszi:-))))

    VálaszTörlés
  4. Ó Duende bizony varázs, és annyira jó a részesének lenni :)

    Mági: Igen, bármikor vehetek ha elfogy és már a fele elfogyott...

    Anikó: Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a mániával: 11 kerületi Fehérvári úti piac, az Allee mellett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm, én is beszerzem a magam adagját, alig várom, hogy kortyolgassam, jó forrón:-)))))

    VálaszTörlés