2018. szeptember 30., vasárnap

Sajtos-snidlinges papucs

Az alig 2 évesem megáll a pékbódé előtt.
- Szia! - kiabál, integet.
- Szia, kérsz valamit?- néni kedvesen megkérdezi
- Igen!
- Mit kérsz? Kiflit?
- Nem!
- Hát akkor mit kérsz?
- Virágot! :)
Azt hittem viccel, DE NEM! Árulnak a pékségben virágot, fehér szirmos, narancssárga bibés: linzerkarika a neve! :D :D

Hozzávalók:
1 lap leveles tészta
2 tömlős sajt
1 kis reszelt trappista sajt
1 kávéskanál kukoricakeményítő
1/2 mokkáskanál só
snidling ízlés szerint
lekenéshez:
tojás, szezámmag

Receptet: itt találtam

Nagyon egyszerű, a sajtokat a fűszerekkel és a snidlinggel elkevertem egy tálkában.
A leveles lapot hosszában elvágtam, majd 4-4 téglalapot metszem ki belőle. Az téglalap egyik felébe jöjjön egy kanál sajtkrém, a másik felébe hosszanti csíkokat vágtam. Így:


Majd a csíkos oldalát ráhajtom a sajtos oldalra, és egy villával lezárom a papucsokat. 
Tojással megkenem, szezámmal megszórom. 


Sütöm, eszem. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése