2017. augusztus 25., péntek

Vigyázz, mert megdöglik...8.

ééés, eljött az az idő, amikor már a saját kis lánykám aranyköpéseit gyűjthetem egy csokorba itt!

Szivatjuk anyát.hu

Anna: -Nagyon fázom, nagyon fáázooom!...
Anya megdöbbenve, és arra gondolva, hogy lázas -Kérsz pulcsit?
Anna: -Nagyon fázom, és a szárnyacskám is elázott!-dideregte Pihe

(ja, hogy ez idézet a meséből, és nem is fázik, így 30 fokban, naná, hogy 3-szor is elhittem neki...)

Megyünk piacra és útközben láttunk egy elhullt galambot, természetesen rákérdez, és én megmondom neki, őszintén: ez egy döglött galamb.
Hazafelé emlékszik és mondja is:
-Letörött a galamb. :D

-Nem letörött, megdöglött!!!

Négykézláb rohangálnak otthon (50nm-en) a kicsik, nagy a hangzavar, élvezik egymás társaságát.
Egyszer csak a konyhába érve a nagyobbik síró hangon megszólal:
- Sajnos eltévedtünk!

(és én még azt hittem kicsi a lakás)

Apa (más néven Miki) tanítja nagy gonddal a nagyobbikat:
-Tudod apa nagyon szereti a málnát, meg a medve is.
Meg tudod nekem mondani, melyik állat szereti a málnát?
- Miki!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése