2016. március 13., vasárnap

Keresd a párját!

Jó, tudom, egy kissé bogaras vagyok. :) Készítettem - unokahúgaim segítségével - egy kis színtanulós memória játékot, ami 3 az 1-ben. Sőt, 4 az 1-ben. Meg lehet tanulni vele a színeket. Lehet párokat keresni, memóriafejlesztő, és egyszer majd angolul tanulni. Mindezt a 2 éves lányomnak. Most ismerkedik a színekkel.


A pinteresten találtam a színes bogárkákat. Kinyomtattuk 2 példányban az elejét, és a hátulját.
Látszik, hogy a hátulján sok apró, színes bogárka van. Ezután kivágtam, egymásba fordítottam a nagy bogarat a kicsikkel, majd kétoldalú ragasztó segítségével összeillesztettem.


 Ezután már csak laminálni kellett, mivel a papír nem egy maradandó dolog egy kétévesnek. :)


Apával teszteltük a memóriajátékot. Én nyertem. :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése